Guardat a: Agenda ~ Publicat el 14/04/2025
Agenda del 14 al 20 d’abril
Aquí teniu el llistat d’informacions d’interès general, l’agenda d’informacions i activitats culturals de Pollença del 14 al 20 d’abril.
INFORMACIONS DE L’AJUNTAMENT
- Obertes les preinscripcions per al Parc de Pàsqua, que es durà a terme al Pavelló de Pollença els dies 22, 23, 24, 25 d’abril de les 8.30h a les 13.30h. És per a nascuts entre el 2013 i el 2021. El preu és de 6€/dia no abonat; 4€/dia abonats. Les Preinscripcions es poden fer a la web de l’àrea d’esports.
- Pollença Folk Fest. Amb la Companyia Elèctrica Dharma, BOC i Ximbomba Atòmica. Els concerts seran dissabte 24 de maig al Claustre de Sant Domingo. Venda d’entrades a ticketib.com per 28€.
- El dia 11 de maig es farà la Trobada de Gent Gran a Lluc, i l’Àrea de Benestar Social facilitarà el transport amb autobús. La sortida serà des del Port serà a les 9:00 h i des de Pollença a les 9:20 h. Les persones interessades han de fer la seva inscripció, ja sigui per telèfon o de manera presencial, a les oficines de Benestar Social abans de dia 16 d’abril.
- L’organització de la XVI Adalmo Mitja Marató de Pollença cerca voluntaris/es per col.laborar a les curses, que són dissabte 17 i diumenge 18 de maig al Port de Pollença. Demanau més informació a l’Àrea d’Esports de l’Ajuntament de Pollença!
- L’Àrea de Benestar Social organitza un taller per infants per dimarts 22 d’abril. Una activitat proposada pel mateix consell d’infants. Es tracta d’una activitat per descobrir l’art de l’esgrafiat d’una forma divertida i creativa. Horari: de 16.00 h a 18.00 h. Lloc: Aula 1 del Centre Cultural Miquel Capllonch. Edat: de 9 a 12 anys. Impartit per: Talleristas del Museu de Pollença. És gratuït però cal fer incripció enviant un missatge al 674 40 24 81 abans del 16 d’abril a les 14.00 h. Places limitades per ordre d’inscripció!
ENTITATS
- L’Associació de Veïns i Veïnes de Pollença organitza un viatge per anar veure els Moros i Cristians d’Alcoi, entre l’1 i el 4 de maig. El preu és de 395 euros per persona. Per a més informació oper apuntar-vos, ho podeu fer a la caseta del Parc infantil de Cecili Metel, els dimecres horabaixa.
- La tercera edat de Colonya, dimecres 14 de maig van a la Floral de Lluc i a dinar a Son San Martí te un cost de 30 €, les inscripcions les podreu fer a Caixa Colonya , recordant que les places son limitades.
- Parròquies de Pollença
- han creat una banderola balconera per la baixada de la Mare de Déu del Puig. Les podreu trobar a Pollença (Parròquia, Can Cuadrado, Ca Na Felanitxera, Cucades, Ca les Monges ) o bé al Port De Pollença (Parròquia, Floristeria Girasol o Magneta Imprenta ) el donatiu mínim es de 5 euros.
- Ofrena floral a la Mare de Déu del Puig, se celebrà dia 26 d’abril a la Parròquia de Pollença, aportant els teus ramets de flors blanques, podeu trobar rams de 6 clavells blancs a Floristeria Girasol, Floristeria Margarita, i a Flors i cosetes 5 euros.
AGENDA
- Dilluns 14, homenatge a la República i a les persones represaliades. A les 18:30 a la Plaça dels Seglars. Es tanca així el cicle Abril de República amb el tradicional acte d’homenatge davant el monòlit de la plaça dels Seglars.
- Dissabte 19, festival de música jove Teenage Noise, al Saló Cultural del Moll a partir de 18h a 23h. Amb actuacions de U.R.BAD., MOTHGRUTH, CAP DE RADIO, BORN I KAKTUS.
- Diumenge 20, Primaveres Musicals al Club Pollença. Amb un concert de guitarra a càrrec de Gonzalo Peñalosa Biedna. A les 20h. Entrada gratuïta per socis, no socis 10€, i els alumnes de l’escola de Música de Pollença 1€.
PROGRAMA SETMANA SANTA
- Dijous 17, Dijous Sant. Missa del Sant Sopar a les 17h al Port de Pollença i a les 19h a Pollença. A les 21h, Processó de la Sang i quadres de Passió (plaça Seglars, Pou del Verger, Pare Vives cantonada Binimelis, Binimelis cantonada Adan Dielh, placeta de Sant Jordi i Plaça Major.)
- Divendres 18, Divendres Sant. A les 21h a Pollença, al Calvari, Davallament de la Creu. Càntics, pregària i recitació del poema Processó de Costa i Llobera. I a continuació, processó del Davallament, i en arribar a la Parròquia, Sermó de la Soletat del Senyor.
- Dissabte 19, Dissabte Sant. Solemne Vigília Pasqual, a les 19h al Port de Pollença a les 22h a Pollença.
- Diumenge 20, Diumenge de Pasqua de Ressurrecció A les 10h al Port de Pollença Missa Solemnge. A les 11.30h processó de l’Encontrada, acompanyats per la Banda de Música de Pollença i la Banda de Cornetes i Tambors del Soldà.
- Dilluns 21, Dilluns de Pasqua (Diada del Puig). A les 11.30h al santuari del Puig, trencada d’olles i a continuació Missa Solemne. Hi participaran Aires de la Cala, Xeremiers Orats, i Corda Amarada (Interpretarà la Mateixa del Batle, i un petit concert de música popular). Besamans a la Mare de Déu i Cant del “Mirau-la és dolça“. Aperitiu de panades, robiols, aigua i mistela. A les 14h arròs brut, beguda, postres i cafè (12€).
EXPOSICIONS
- Exposició de “Els mons de Mateu Llobera” a l’església del Convent de Sant Domingo. Oberta al públic tots els dies de 10.30 h a 13.30 h i de 17.00 h a 20.00 h.